Tilaaminen
Tilaaminen meiltä käy helposti. Valitset Kauppa-sivulta mieleisesi tuotteet ja lisäät ne ostoskoriin. Sen jälkeen ostoskorista siirrytään kassalle, jossa täytetään tilaajan tiedot sekä valitaan toimitus- ja maksutapa. Lähetämme sinulle tilauksen jälkeen tilausvahvistuksen, josta näet eriteltynä tilauksesi tiedot. Voit myös tarkistaa roskapostikansion, jos vahvistusta ei näy. Tilauksen mukana saat lisätietoa muun muassa palautuksiin ja reklamaatioihin liittyen. Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa yhteyttä meihin verkkosivujen yhteydenottolomakkeen kautta, lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@ihanpihkassa.fi tai laittamalla viestiä sosiaalisen median kanavissa, Facebookissa tai Instagramissa.
Mikäli haluat tilata Ahvenanmaalle, olethan ensin yhteydessä meihin.
Toimitustavat
Ilmainen toimitus yli 40 euron tilauksiin. Toimitusaikamme on keskimäärin 1-5 arkipäivää. Huomaathan, että esimerkiksi sesonkiaikoina toimitusaika voi olla tavallista pidempi. Ilmoitamme aina viivästyksestä asiakkaalle. Mikäli tilauksellasi on kiire, ole rohkeasti yhteydessä meihin niin katsotaan mitä voimme tehdä. Lähetämme sähköpostitse lisätietoa toimitukseen liittyen. Jos tilauksesi mahtuu postituskoteloon tai kirjekuoreen, lähetämme sen suoraan ilmoittamaasi osoitteeseen. Tällöin sinun ei tarvitse noutaa pakettia erikseen vaan se saapuu postiluukusta tai postilaatikkoon.
Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa yhteyttä meihin verkkosivujen yhteydenottolomakkeen kautta, lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@ihanpihkassa.fi tai laittamalla viestiä sosiaalisen median kanavissa, Facebookissa tai Instagramissa.
Posti
Toimitus lähimpään Postin toimipisteeseen maksaa 4,90€. Mikäli ostosten summa ylittää 40€, on toimitus ilmainen. Posti säilyttää pakettia toimipisteessään 7 päivää, jonka jälkeen tilaus palautetaan lähettäjälle. Huomaa kuitenkin, että paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Asiakas vastaa noutamatta jätetyn paketin palautuskustannuksista. Toimitusaika on keskimäärin 1-5 arkipäivää.
Matkahuolto
Toimitus Matkahuollon toimipisteeseen maksaa 4,90€. Mikäli ostosten summa ylittää 40€, on toimitus ilmainen. Toimitamme tilaukset lähtökohtaisesti osoitettasi lähimpänä olevaan toimipisteeseen. Huomaa, että paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus. Toimitusaika on keskimäärin 1-5 arkipäivää.
Nouto
Voit myös noutaa tilauksesi toimipisteeltämme Kemistä. Toimipisteen osoite on Kaivokatu 1 , 94100 Kemi. Sisäänkäynti on yhteinen Parturimo Alexin kanssa. Toimipisteellä ei ole vakituisia aukioloaikoja, joten noudosta sovitaan erikseen. Olemme yhteydessä sinuun noutoajankohdan sopimiseksi. Noutovaihtoehto on ilmainen. Tilaus on noudettavissa 1-5 arkipäivän kuluessa tilauksesta.
Maksutavat
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Fellow Lasku ja Fellow Yrityslasku.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot:
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Reklamaatiotapauksissa tulee olla ensisijaisesti yhteydessä tuotteen toimittajaan. Voit ottaa yhteyttä meihin verkkosivujen yhteydenottolomakkeen kautta, lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@ihanpihkassa.fi tai laittamalla viestiä sosiaalisen median kanavissa, Facebookissa tai Instagramissa.
Pankkimaksut
Käytössäsi on seuraavien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Korttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla.
Mobiilimaksutavat
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Lasku- ja osamaksupalvelut
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa http://www.jousto.com.
OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku
Palautukset ja reklamaatiot
Tilauksen voi peruuttaa, mikäli sitä ei ole vielä pakattu. Mikäli haluat tiedustella tilauksen peruuttamisen mahdollisuutta, tulee sinun olla yhteydessä meihin mahdollisimman pian. Kuluttajansuojalain mukaan asiakkaalla on 14 vuorokauden palautusoikeus. Huomaathan, että avattuja kosmetiikkapakkauksia ei voi hygieniasyistä palauttaa. Ilmoita palautuksesta meille sähköpostitse info@ihanpihkassa.fi. Kerro sähköpostissa tilausnumerosi, yhteystietosi sekä selkeästi eriteltynä tuotteet, jotka haluat palauttaa. Lähetämme sinulle sähköpostitse palautusohjeet. Asiakas vastaa palautuskustannuksista. Mikäli tuotteessa on virhe tai sait väärän tuotteen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@ihanpihkassa.fi. Käsittelemme reklamaatiot sähköpostin kautta. Reklamaatio on asiakkaalle maksuton. Saat tilauksen mukana lisätietoa palautuksen ja reklamaation tekemisestä. Rahojen palautus tapahtuu aina alkuperäisellä maksutavalla. Jos sinulla on kysyttävää, voit ottaa yhteyttä meihin verkkosivujen yhteydenottolomakkeen kautta, lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@ihanpihkassa.fi tai laittamalla viestiä sosiaalisen median kanavissa, Facebookissa tai Instagramissa.